Bir Öğrenme Felsefesi Olarak Hibrit Öğrenme
21.yy becerileri olarak görülen iletişim, işbirliği yapabilme, yaratıcılık, problem çözme, analitik düşünme ve seçim yapabilme gibi yetkinlikleri kazandırmada mevcut klasik eğitim anlayışının yeterli olmadığı ve olamayacağının görülmesi gereklidir. Çünkü mevcut eğitim anlayışında yeni bilgi/ler ve deneyim/ler (bunların maalesef çoğu çoktan seçmeli sorularla) derste kazanıldığı varsayımı ile hareket etmektedir. Oysa mevcut bu yapı yukarıda saydığımız becerilerin kazanılmasında temel olan bilişsel esnekliğin, akışkan ve sürdürülebilir zihin yapısının gelişmesinde yeterli olamamaktadır. Hatta yerine göre engellediği bile görülmektedir. Dünün pedagojisiyle bugünün beklentileri yeteri kadar karşılanamamaktadır.